Zaalhockey

Zaalhockey is een hockeyvariant die in een sportzaal wordt gespeeld. In Nederland vindt de zaalcompetitie plaats tijdens de winterstop van veldhockey: in de maanden december, januari en februari.

Ook bij MHC Zoetermeer spelen we zaalhockey.Voor de jeugd vanaf O9 t/m O18 maakt zaalhockey onderdeel uit van het lidmaatschap. Bij de senioren is zaalhockey optioneel.

In november verrijst op onze accommodatie de blaashal waarin wordt getraind en competitie gespeeld.

Zie de nieuwsberichten voor informatie over het verloop van het zaalhockeyseizoen.