Contributienota's 2022-2023

13-9-2022  | Deze week worden de contributienota's verstuurd voor dit hockeyseizoen. Omdat de mail er anders uitziet dan voorheen, dit bericht ter informatie.

Vanaf seizoen 2022-2023 verandert de contributiebetaling. Na ontvangst van de contributie-factuur aan het begin van het seizoen, kan je nu zelf het aantal termijnen aangeven. Je kan kiezen tot maximaal 5 termijnen. Bij 5 termijnen zal het laatste termijn dan eind januari 2023 zijn.

Kies je voor meer dan 1 termijn dan worden er incassokosten gerekend. De incassokosten komen niet ten goede aan de vereniging maar dragen de kosten van een nieuw opgezet en geautomatiseerd incassosysteem dat onderdeel is van de nieuwste versie van ons ledenadministratiesysteem LISA en van Mollie voor de incasso-verwerking.

De eerste factuur zal omstreeks 28 september 2022 worden afgeschreven via automatische incasso. Je kunt tot en met 26 september 2022 kiezen of je de contributie in 1 of meerdere termijnen of direct per iDeal wil betalen. Indien er na 26 september geen keuze is gemaakt, zullen we de factuur in zijn geheel incasseren.

Mocht je nog vragen hebben over de factuur, dan kan je contact met ons opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,
Robert van Haarlem