Veldkampioenen 2023-2024

15-5-2024  |
Is jouw team deze 2e seizoenshelft veldkampioen geworden? Van harte gefeliciteerd!
Graag zetten we alle veldkampioenen bij elkaar in een overzicht op de website/ clubapp. Stuur daarom een kampioensfoto van jouw team inclusief korte toelichting op het verloop van jullie veldseizoen naar [email protected]

De huldiging van de veldkampioenen vindt plaats op zondag 9 juni om 15:30 uur, tijdens de end of season BBQ-party. Voor de kampioenen staat dan zoals gebruikelijk de kampioensschaal met bitterballen en limo (of bier voor 18+) klaar. Uiteraard is er een fotomoment met ieder kampioensteam.

Zet vast in je agenda!

DE VELDKAMPIOENEN 2023-2024
* MO18-1 * Dames 3 * DO25-4 * MO14-5 * MO12-7 * MO16-2 * MO14-4 * JO12-2 * MO-16-2 *

MO18-1

We willen graag iedereen bedanken voor de support van afgelopen seizoen en in het bijzonder onze ouders, die elke week klaar staan om ons overal naar toe brengen. Uiteraard willen onze team begeleiding bedanken die 3,4 keer per week door vakkundigheid van coaching en goede trainingen deze kampioenschap heeft gebracht. En natuurlijk onze top sponsor Dibotherm: bedankt voor de mooie shirts en trainings pakken.

Helaas valt onze team uiteen. 80 % van onze meiden spelen als sinds de D-tjes bij elkaar en we zijn in die jaren echte vriendinnen geworden. Ook de nieuwe meiden die later kwamen vielen perfect in de groep. Er gaan wat meiden stoppen/studeren, een deel is nog eerstejaars, er gaan meiden strijden voor een plekje in de Dames selectie, en een van ons gaat helemaal naar de USA om daar te gaan hockeyen en te studeren. Maar we zullen altijd vriendinnen blijven.

Wat hebben we een leuke tijd gehad met z’n allen. Met nog wat leuke wedstrijden, feestjes en trainingen gaan we het seizoen top afsluiten.

Groetjes en liefs,

De meiden van MO18-1

MO12-7
Na het mooie kampioenschap in de zaal, hadden de meiden van M12-07 de smaak te pakken. Ze riepen vol bravoure, dit gaan we ook op het veld doen! Ze kwamen in een best pittige poule met o.a. Delfshaven en Klein Zwitserland. De eerste 2 wedstrijden van competitie werden vol overgave gewonnen. Dat was een lekker gevoel. Toen volgde er een gelijkspel tegen Klein Zwitserland waar de meiden tot het einde van de wedstrijd hebben gestreden. Die mentaliteit bracht daarna 3 overwinningen. Dat ging lekker, het kampioenschap kwam dichterbij! Helaas daarna een vreemde wedstrijd bij Forescate, waar de meiden en de coaches enorm van baalden. En terecht. Maar de koppies laten hangen, doen deze toppers niet. De volgende wedstrijden werden weer gewonnen. En dus met nog 1 wedstrijd te gaan, kan het kampioenschap niet meer worden ontnomen! Wat een top team.

Na zo'n mooi seizoen, willen we graag wat mensen bedanken. Onze trainsters (Luuke & Roselynn) de meiden hebben met veel plezier bij jullie getraind. Onze coaches
zonder hun aanmoedigende woorden en tips was het niet gelukt. En alle ouders die elke week weer langs de lijn stonden, weer of geen weer. Het was een geweldig seizoen!

Dames 3

Afgelopen zondag zijn wij, Dames 3, kampioen geworden in de reserve 2e klasse. Met maar liefst 7 punten verschil en nog 1 wedstrijd te gaan staan we bovenaan! Als ambitieus vriendenteam is promotie naar de reserve 1e klasse iets waar we als team heel trots op kunnen zijn. We hebben het afgelopen seizoen ook echt gestreden en zijn gegroeid als team, zowel binnen het veld als buiten het veld. We willen alle supporters, onze trainers en coach bedanken voor dit seizoen. Mede dankzij jullie hulp en steun hebben wij dit mooie resultaat kunnen behalen.

MO14-5

"Hoppaaa weer 3 punten"
In deze tweede seizoenshelft is de MO14-5 ongeslagen kampioen geworden. Met 6 punten verschil en nog 1 wedstrijd te gaan, valt er weinig te verliezen.

Trots zijn wij op de meiden van de MO14-5. Ze hebben een knappe prestatie neergezet. Iets waar we met veel plezier op terug kunnen kijken en het seizoen feestelijk mee kunnen afsluiten. Ook manager, coaches, trainers en ouders, bedankt!

MO14-4

Yes, het is gelukt! Met een mooie overwinning van 6-1 op Alecto zijn deze toppers kampioen geworden in hun poule. Alle wedstrijden hebben ze als team gevochten en bij deze laatste wedstrijd was verliezen zeker geen optie. Begonnen in de 5de klasse en geëindigd in de 3de! Super trots op deze 14 kanjers.
Dit had niet gelukt zonder onze coaches Lise en Pascal en onze trainer Ruben, namens de meiden bedankt hiervoor.
Op naar een sportief nieuw seizoen, wij hebben er nu al zin in!

JO12-2

Jaaaa we zijn kampioen geworden!!!

Hele seizoen hebben we met veel inval moeten spelen omdat we maar met 12 spelers zijn. Maar deze toppers zijn een vriendenteam die er voor gaan! Dus met geen wissels of met wissels ze gingen ervoor. En wat een resultaat! We moesten vandaag winnen terwijl heel Alphen was uitgelopen vanwege de huldiging daar. Maar we hebben na een zeer strijdlustige wedstrijd gewonnen met 1-3.... wat hebben deze kanjers dit verdiend.

MO16-2

Het is MO16-2 gelukt. Met een fantastisch team met veel eerste jaars zijn we kampioen geworden van de 2e klasse. Het waren zware wedstrijden waarin de tegenstanders vaak groter en sterker waren. Maar toch hebben onze meiden van ze weten te winnen. Op de laatste dag moesten we gelijk spelen of winnen om kampioen te worden.  In een spannende wedstrijd waarin de tegenstander geen middel onbenut liet, ging het spel op en neer. Bij elk doelpunt van ons werd er binnen een minuut weer gelijk gemaakt. Je zag de spanning toenemen bij de onze speelsters én het publiek op de tribune. In de laatste kwart kwam daar eindelijk de bevrijdende 4-3 en was het kampioenschap een feit. Super gefeliciteerd MO16-2, jullie hebben het voor elkaar gekregen om goed hockey te spelen, jezelf te ontwikkelen en het heel gezellig met elkaar te hebben. We zijn als technisch staf, ouders en supporters supertrots op jullie!