Hulp bij afbouw blaashal

5-2-2024  | We hebben nog 1 weekend zaalhockey te gaan; op zondag 11 februari worden ook in onze blaashal de laatste competitiewedstrijden gespeeld. Omdat we veld 2 zo snel mogelijk daarna weer in gebruik willen nemen voor hervatting van alle veldtrainingen en -competities, hebben we jullie hulp nodig bij het uitruimen en afbreken van de Sweet Lake Hockey Dome.

HULP BIJ AFBOUW
We zoeken vrijwilligers die het team van professionals komen helpen, want die kunnen dat niet alleen. Eén vrijwilliger per zaalhockeyteam zou al helemaal top zijn. Gebruik dit moment gerust voor een alternatieve teambuilding-activiteit of stevige work-out!

WAT ER MOET GEBEUREN
Op maandag 12 februari tussen 18:00 en 21:00 uur leeghalen van de blaashal: tafels, stoelen, banken, tribunes, balken, scoreborden, vuilnisbakken, verwijderen van belijning. Hiervoor zijn al voldoende vrijwilligers aangemeld!

Op dinsdag 20 februari wordt overdag de blaashal neergelaten, nadat eerder de vloer is gedemonteerd door de leverancier. Er is hulp van vrijwilligers nodig bij verwijderen van de lampen, losmaken en opvouwen stalen netten, isolatiefolie en halhuid.
Hiervoor hebben we flink wat handjes nodig.

Na 20 februari wordt het veld hersteld en gereinigd zodat we er hopelijk vanaf 24 februari weer op kunnen hockeyen.

KOM JIJ HELPEN? HELD!
Je kunt je aanmelden en meer informatie vragen bij Léonie van der Linde via [email protected]. Uiteraard staat er koffie/thee met wat lekkers klaar en is er een hoop gezelligheid tijdens de werkzaamheden.