MHCZ SCHOON 2e seizoenshelft

9-1-2024  | Hierbij de 'dienstregeling MHCZ Schoon' voor de tweede seizoenshelft. De vrijwilligersactiviteit van jeugdteams O14-O16-O18 voor de vereniging. Iedere week heeft een ander team 'dienst'.

Planning en info
Het team dat dienst heeft, ruimt op twee dagen in die week het zwerfafval op en leegt de blauwe afvalbakken die langs alle velden staan. Teams worden per e-mail geïnformeerd over wanneer het hun beurt is. Ben je de mail met de planning en instructies kwijt? Je vindt deze terug in de bijlage.

Wij wensen alle teams veel succes en bij voorbaat dank voor jullie inzet voor de club, leden, gasten en toeschouwers.

Hou jij het netjes op je club? Heel gewoon.
  • Buiten gooi je gebruikte koffiebekertjes in een afvalbak en limonadekannen terug naar de bar.
  • Lege kratten en pitchers terug naar de bar en ALSJEBLIEFT gooi bierdoppen niet op de grond, maar verzamel ze (desnoods in een bekertje) en gooi ze in de afvalbak.
  • Gebruikte bier- en wijnglazen terug naar de bar.
  • Op lege blikjes en petflesjes zit statiegeld. Lever ze in bij de supermarkt, of gooi ze in de donatiebakken in het clubhuis.
  • Papiertjes, wikkels, verpakkingen van koek, snoep en ijsjes gooi je uiteraard in een afvalbak.
  • MHCZ is Rookvrij, maar heeft wel een plek gecreëerd waar gerookt mag worden: de abri aan de zijkant van het clubhuis. ALSJEBLIEFT gooi je peuk niet op de grond, dat ziet er zo smerig uit en kinderen zitten er met hun vingers aan.
  • Laat toiletten en kleedkamers netjes achter, er hangt in iedere kleedkamer een afvalbak. Check altijd of je geen persoonlijke eigendommen achterlaat.
  • Check bij het verlaten van het veld en de dug-out of je geen flesjes, bidons, andere persoonlijke items of afval achterlaat. Wel zo fijn voor het volgende team.

Ouders, houden jullie ook een oogje in het zeil? Samen houden we onze spullen in en om het clubhuis netjes en schoon.

Een glas/flesje laten vallen? En beker limo omgestoten? Kan gebeuren. Maar laat het daarna niet liggen. Scherven zijn gevaarlijk en gemorst drinken trekt ongedierte aan. Haal een stoffer & blik of doekje bij de bar.

Namens alle leden, bezoekers, vrijwilligers en medewerkers: dank voor je medewerking!

Vrijwilligers Accommodatie en MHCZ Schoon