CS examen 6 en 7 december

21-11-2023  | Over enkele weken begint de zaalcompetitie voor de jeugd weer. Anders dan op het veld wordt de zaalcompetitie in drieluiken gespeeld. Daarbij zorgt de club die zaalleiding heeft voor de arbitrage voor het gehele drieluik.

Dit betekent dat je team over 2 of meer scheidsrechters zal moeten kunnen beschikken om deze in te zetten bij de wedstrijden in de zaal.

Het fluiten is vrijwillig maar niet vrijblijvend: wij adviseren dan ook om te inventariseren welke ouders/verzorgers binnen jullie team een kaart hebben en wie bereid zijn hun kaart te halen om hun kinderen te ondersteunen met arbitrage in de zaal. Buiten dat het leuk is om te doen, leer je als scheidsrechter veel over het spelletje en zul je merken dat je meer plezier krijgt in het hockeyspel.

Uiteraard ondersteunt MHCZ ouders/verzorgers en spelers die hun kaart willen halen. Deze kaart is niet alleen geldig in de zaal maar ook op het veld, en dat geldt voor de rest van je leven. MHCZ draagt hiervoor de kosten; dit betekent dus ook dat als je je wel aanmeldt maar geen examen doet, we de kosten wel aan je zullen doorbelasten.

Het examen zal plaatsvinden op woensdag 6 en donderdag 7 december aanstaande tussen 20:00 en 21:00 uur. Je krijgt vooraf een link met code om thuis digitaal te oefenen, en ook het examen is digitaal.

Aanmelden voor dit examen kan via het e-mailadres: [email protected]

Alvast bedankt voor alle aanmeldingen!

Met sportieve groet,

Edwin van Velzen CS - examencoördinator MHC Zoetermeer