VOL! Clinic zaalhockey D1 & H1

6-11-2023  | Vanaf zaterdag 3 december start de zaalhockey-competitie. Om goed voorbereid aan de start te staan, organiseren wij, Dames 1 en Heren 1, op zaterdag 25 november zaalclinics voor alle jongens en meisjes in O9 t/m O14.

Vind jij het leuk om je zaalhockey skills te verbeteren en te leren van de besten van Zoetermeer? Schrijf je dan zo snel mogelijk in! LET OP: Het aantal deelnemers (55 per tijdsslot) is gelimiteerd dus VOL=VOL.

1. VOL!! Zaalclinic voor O9/O10: 14:30-15.45 uur
2. VOL!! Zaalclinic voor O12: 16.00-17.15 uur
3. VOL!! Zaalclinic voor O14: 17.30-18.45 uur

Wil je op de reservelijst, voor het geval er iemand afzegt? Stuur dan een mailtje naar onderstaand mailadres.

Aanmelden
De deelname aan deze clinic kost 10 euro en het enige wat je moet regelen om mee te kunnen doen, is jouw inschrijving doorgeven via het online inschrijfformulier (Google-form) > "Zaalhockeyclinic D1 & H1”. Je ontvangt na inschrijving een betaallink via Tikkie voor je deelname.

Heb je je aangemeld en kun je toch niet komen? Meld je dan wel netjes af via clinicsD1&[email protected]. Dan kunnen we iemand anders blij maken met jouw plekje!

Een paar dagen voor deze zaalhockeyclinic ontvang je een bevestiging per mail met verdere instructies. Zien wij jullie weer gezellig 25 november? Na afloop zorgen wij natuurlijk weer voor wat drinken en iets lekkers voor iedere deelnemer.

Sportieve winterse groetjes,
Dames 1 & Heren 1 MHCZ