Gastles Urban Hockey op school

3-11-2023  |
Zou jij het leuk vinden om tijdens de gymles op school Urban Hockey te spelen? Wil jij je klasgenoten ook laten meemaken hoe leuk hockey is? Dan is dit je kans!

Alle basisscholen in Zoetermeer hebben onlangs van ons het aanbod ontvangen om van professionele trainers van MHCZ gastlessen op school te krijgen. Helemaal gratis!
Omdat scholen hier meestal niet over beschikken, brengen we natuurlijk de juiste materialen mee. Speciale sticks en ballen voor Urban Hockey, dat zowel binnen in de gymzaal als buiten op het schoolplein gespeeld kan worden.

In de meivakantie organiseren we een Schoolhockeytoernooi. Scholen die gebruik hebben gemaakt van het aanbod voor de gastlessen, hebben voorrang op deelname.

Vind jij het leuk om weer iets nieuws te doen tijdens de gymles met je klasgenoten? Vraag dan aan de juf of meester of ze/hij contact opneemt. Dan gaan we de gastlessen gelijk inplannen.

Contact:
Bert Ramackers

Dit initiatief wordt mede mogelijk gemaakt door het Sportakkoord Zoetermeer.