Voorkom een bekeuring (herhaald bericht)

1-11-2023  | In de Van der Hagenstraat ter hoogte van onze accommodatie is het verboden om stil te staan of te parkeren langs de stoep. Dat is aangegeven met verkeersborden zoals in de foto.

Nu het vroeger donker is buiten, worden veel jeugdleden naar/van de training gebracht en/of gehaald met de auto. Voorkom een bekeuring en parkeer altijd in een parkeervak wanneer je op je kind wacht en sta niet stil langs de stoep.

Ook op de verhoogde stoepstroken tussen de parkeerhavens aan de kant van veld 4 is parkeren niet toegestaan. Met name in het weekend gebeurt dit veel.

Team Handhaving rijdt voor de veiligheid van alle gebruikers regelmatig rond in het park. Dat is fijn, maar betekent dus ook dat overtreders van verkeersregels op de bon kunnen worden geslingerd.