Voorraad adidas clubkleding

12-9-2023  |
Beste clubgenoten,

Medio augustus lieten we jullie per e-mail weten dat adidas afgelopen zomer wat aanpassingen heeft gedaan in de uitvoering van de shirts en van het rokje. De kleur en striping wijzigen uiteraard niet, de witte biezen verdwijnen wel.
Zodra de huidige voorraad bij Intersport Twinsport Leiden op is, wordt deze per uitlopende maat aangevuld met deze vernieuwde shirts en rokjes. Aan de shorts verandert (voorlopig) niets. Uiteraard mogen alle (oude) uitvoeringen van het adidas clubtenue gewoon gedragen worden. Voor de regels m.b.t. oude shirtsponsors > klik hier.

Inmiddels komen de eerste zendingen met de vernieuwde shirts binnen in Leiden. Helaas blijkt de maatvoering anders te zijn dan ons van tevoren is verteld. Dat heeft helaas tot gevolg dat er enkele maten shirts tijdelijk niet op voorraad is, omdat die meer werden verkocht dan gebruikelijk en/of van tevoren voorzien. Hierdoor worden individuele spelers of teams teleurgesteld, dat is echt heel vervelend.

De items die tijdelijk niet op voorraad zijn:
Dames wedstrijdshirt maat S
Heren wedstrijdshirt maat L
Meisjes wedstrijdshirt maat 140, 164
Heren reserveshirt (wit) maat L

De items die beperkt op voorraad zijn:
Rokjes dames maat XS (5), S (16), M (14) en  L (1)

De komende weken worden er nieuwe leveringen van adidas verwacht bij Intersport Twinsport Leiden. We hopen dat de voorraad daarmee snel weer op orde zal zijn. Hou de berichtgeving in de gaten voor updates.

Heb je een concrete vraag over de voorraad? Neem dan contact op met de winkel in Leiden.
Dank voor jullie begrip!

INTERSPORT TWINSPORT