Wordt MO14-1 Kampioen IDC?

31-5-2023  | Het wordt zaterdag 3 juni een mooie "Super Saturday”. Voordat de jongens van de JO16-1 het kampioenschap om 12:10 uur binnenhalen, speelt de MO14-1 namelijk ook hun wedstrijd om het kampioenschap en wel in de Inter District Competitie (IDC). Als zij winnen of gelijk spelen, is onze MO14-1 het eerste team van MHCZ dat kampioen wordt in deze klasse en levert daarmee een historische prestatie voor de vereniging!

Deze meiden zijn dit seizoen in de winning mood. In de herfstcompetitie behoorden ze door de 2-8 overwinning in de laatste wedstrijd tot de beste 2e in de Subtop-klasse. Hierdoor promoveerden zij naar de IDC.
In de zaal was MO14-1 ongeslagen en sloten het zaalseizoen af met een indrukwekkende uitslag van 32 punten en maar liefst 57 doelpunten uit twaalf wedstrijden.

Met slechts één competitiepunt verschil, speelt MO14-1 zaterdag een bloedstollende kampioenswedstrijd tegen de nummer 2 in de poule.
Dit wordt geen makkelijke wedstrijd en de meiden kunnen alle steun van het oranje-groen-legioen gebruiken. Dus trek alle toeters, bellen, ratels en klappers uit de kast. Trommel je opa’s/oma’s, ooms/tantes, vrienden en je eigen hockeyteam op. Kom naar de club en support deze meiden naar de overwinning.

Zaterdag 3 juni
MO14-1 vs Craeyenhout
Aanvang 10:20 uur
MHCZ Veld 1

Let op: (knal)vuurwerk, stadionfakkels etc. in iedere uitvoering en vorm zijn niet toegestaan binnen de hekken van onze accommodatie.