SUPER O16 Finaledag voor JO16-1

30-5-2023  | Het seizoen van JO16-1 kent een spannende eindfase. Tijdens de laatste thuiswedstrijd op zaterdag 3 juni om 12:10 uur op veld 1, wordt dit team bij winst Kampioen van de Super O16 competitie 2023. Een bijzondere en historische prestatie voor onze vereniging!

Met de huidige stand in de poule, is deelname aan de landelijke SUPER O16 Finaledag  op zaterdag 17 juni al bereikt. Het binnenslepen van het kampioenschap zou aankomend weekend de kers op de taart zijn.

Hoe leuk zou het zijn als we bij de laatste thuiswedstrijd van JO16-1 op zaterdag 3 juni met heel veel MHCZ supporters langs de lijn het feestje compleet maken? Dus verzamel je spandoeken, vlaggetjes, ratels, sjaals, toeters en bellen, kom zaterdag naar de club en juich deze kanjers naar de overwinning en naar het kampioenschap!

Let op: (knal)vuurwerk, stadionfakkels etc. in iedere uitvoering en vorm zijn niet toegestaan binnen de hekken van onze accommodatie.