Remco Hartgers nieuwe coach H1

17-1-2023  | De commissie tophockey en het bestuur van MHC Zoetermeer zijn verheugd dat ze Remco Hartgers hebben aangesteld als trainer/coach van het eerste herenteam, dat uitkomt in de Overgangsklasse.

Remco Hartgers neemt het stokje over van Rutger den Hartog. Hartgers wordt geassisteerd door Juriën Buitendijk en Leander Bakkeren. Zowel de club als staf hebben zich ten doel gesteld om van Heren 1 een stabiele Overgangsklasser te maken.

Als trainer/coach heeft Hartgers met diverse hoofd- en overgangsklasse teams gewerkt. In het buitenland heeft hij de nationale teams van Canada, Zwitserland en Zimbabwe gecoacht, evenals de districtsteams van Guangdong in China. Ook heeft hij veel ervaring als technisch adviseur bij diverse clubs en werkt hij bij de KNHB als opleider voor de trainer/coach opleiding HT4.

Wij heten Remco hartelijk welkom bij MHCZ en wensen hem, zijn staf en spelers veel succes en plezier.