Grote Clubactie 2022

23-9-2022  | Op zaterdag 24 september start de landelijke campagne van de Grote Clubactie. MHCZ doet ook weer mee en natuurlijk willen onze jeugdleden t/m O14 zoveel mogelijk loten verkopen.
Ons doel dit jaar is extra tribunebankjes rond de velden, zodat supporters lekker kunnen zitten tijdens het aanmoedigen. Wij starten als club met loten verkopen op vrijdag 30 september en de actie eindigt op 21 november.

Dit is hoe het werkt
Koop lootjes en help de vereniging daarmee aan zoveel mogelijk extra tribunebankjes. Daarnaast maak je als lotenkoper kans op mooie prijzen. Een win-win situatie dus! Een lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas.
Onze jeugdleden verkopen de loten online, via hun persoonlijke verkooppagina. Met een persoonlijke verkooplink of QR-code nodigen ze je uit om loten te kopen.
We maken geen gebruik meer van papieren verkoopboekjes en de kids gaan niet met contant geld over straat.

Minisponsoring met een Superlot
Bedrijven en (senioren)teams die de club en het spaardoel willen steunen, bieden we het Superlot: 50 loten in 1 keer voor € 150,- met natuurlijk 50x kans op prijzen!
Koop een Superlot en we komen graag bij je langs om hem persoonlijk te overhandigen en een foto te maken voor onze sociale media. Een Superlot kun je ook koppelen aan een lid/verkoper van onze vereniging.

We doen het samen
We gaan er met z’n allen vol voor om ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving.
Dankjewel vast!

Heb je een vraag over de actie? Zit je in O16 of O18 en wil je ook meedoen? Stuur dan een mail naar [email protected]

Chailyn van Leeuwen
Coördinator MHCZ Grote Clubactie