Trainingen komende weken

27-11-2021  | In verband met de nieuwe corona maatregelen, die vanaf zondag 28 november zijn ingegaan, komen (voorlopig) alle zaaltrainingen te vervallen die stonden ingepland in het zaal-hoofdschema.

Achter de schermen is/wordt door onze vrijwilligers hard gewerkt om de komende weken alle zaalteams een of meerdere keren te laten trainen, voordat ze een zaalwedstrijd hebben. Op dit moment staan de meeste zaalteams voor een zelfverzorgde training ingeroosterd, helaas niet op de tijdstippen, dagen en met trainers zoals was aangegeven in het hoofdschema. Maar je zult begrijpen dat dit met de huidige maatregelen ook niet haalbaar is.

Gelukkig hebben we de komende weken op sommige zaterdagochtenden en de zondagen wel Sporthal De Veur (Rokkeveen) extra kunnen afhuren. Teams moeten in Sporthal De Veur zelf balken neerleggen & opruimen! Er is voor de zaalteams die op een dag als eerst of als laatste in Sporthal De Veur trainen een kwartier extra tijd voor aanvang of na afloop van hun trainingstijd ingeroosterd.

Kijk goed in het trainingsschema wanneer en waar jouw team staat ingeroosterd. Komt dit niet uit? Stuur dan een mail naar [email protected] dan kunnen we kijken of er mogelijk geruild kan worden met een ander team.

Alle Jongste Jeugd zaalteams trainen vanaf woensdag 1 december tussen 14:00 -17:00 uur in onze Sweet Lake Hockey Dome, het zaal trainingsschema is bijgewerkt.
De veldtrainingen van de Coolkids, F-jes en alle trainingsteams worden voorlopig vervroegd naar 16:00 uur.

Zodra er meer bekend is zullen de trainingen in het trainingsschema worden geplaatst.

Let op: als trainen om wat voor reden dan ook niet lukt: zorg altijd voor een goede warming up (wellicht buiten de zaal) en blijf met regelmaat bewegen, al dan niet individueel. In het besloten deel van de website is een eBook met 'Zaalhockey oefeningen' van Go4Hockey toegevoegd.