Horeca crew gezocht!

16-3-2022  |

De barcrew is op zoek naar een aantal enthousiaste nieuwe collega’s, zodat we onze gasten ook op drukkere momenten vlot van lekkere drankjes kunnen blijven voorzien. Gezellig en nuttig om te doen en je leert de club ook eens van een andere kant kennen.

Wij zoeken hiervoor;

1. Barcrew-medewerkers voor een aantal uren in de week om onze gezellige barcrew op de zondagen en tijdens evenementen verder uit te breiden, natuurlijk tegen betaling. Als eerste aanspreekpunt voor zowel bezoekers als leden doe je er alles aan om hen zo goed mogelijk te helpen daarnaast bezit je de volgende eigenschappen:

• Klant- & servicegerichte instelling: de gast staat centraal
    • Teamplayer met goede communicatievaardigheden
    • Proactieve werkhouding: hard werken in een gezellig team geeft je energie
    • Affiniteit met werken in een sportieve omgeving
    • Minimaal 16 jaar oud
    • Inzetbaarheid tussen 4-8 uur per week in het hockeyseizoen.

Lijkt het je leuk stuur dan een mailtje naar [email protected], zodat wij een keer persoonlijk kunnen kennismaken.

2. Ouders en leden van 18 jaar en ouder die het leuk vinden om in het hart van onze club, in aanvulling op de vaste crew, een aantal keer per seizoen een bardienst te draaien (dagdeel). Met een poule van barvrijwilligers plan je de diensten.

Wil jij je als vrijwilliger inzetten voor de club?

• Ben je met enige regelmaat beschikbaar op woensdagmiddagen en/of zaterdagen en/of zondagen?
  • Vind je het leuk om in een jong en dynamisch team te werken?
  • Ben je actief en heb je een goed gevoel voor gastvrijheid?

Uiteraard krijg je voordat je begint een gedegen instructie.

Interesse? Neem dan contact op via  [email protected]

Tot snel!