Eén maatregel vanaf 26 juni

22-6-2021  |  In zijn algemeenheid geldt in heel Nederland per zaterdag 26 juni als belangrijkste maatregel de 1,5 meter. Alles wat per 26 juni kan met inachtneming van 1,5 meter mag dan weer zonder beperkingen, ook op hockeyverenigingen zowel buiten als binnen. Indien de 1,5 meter niet kan worden gehandhaafd, geldt de verplichting van een mondkapje.

Om misverstanden te voorkomen, hieronder de algemene en specifiek voor MHCZ geldende situatie. Speel je uit? Zorg dan dat je op de hoogte bent van de geldende regels op de accommodatie van de club waar je speelt.

GASTEN EN TOESCHOUWERS WELKOM!
Ook toeschouwers zijn weer welkom op de accommodatie van MHCZ 🎉, van zowel thuis- als uitspelende teams.
Er is geen major domus aanwezig, informeer je tijdig op welk veld je wordt verwacht (voor overzicht velden, zie Adres & Route)
Het clubhuis, de kleedkamers, douches en horeca inclusief het terras zijn gesloten, de toiletten in het souterrain zijn geopend. Voor het vullen van bidons kun je uitsluitend terecht bij de buitenkraan ter hoogte van het terras.

Op alfabetische volgorde:

Clubhuis/bar/terras
Het clubhuis/bar inclusief terras blijft gesloten. Bidons vullen kan uitsluitend bij de buitenkraan naast het terras.

EHBO
Er is een EHBO-kit en blessure-ijs beschikbaar. Meld je hiervoor bij de toezichthouder. Is er bij ernstige blessures of calamiteit een ambulance nodig? Bel eerst 112 en ga daarna op zoek naar de toezichthouder voor evt openen van toegangshekken.

Kleedkamers
Kleedkamers en douches blijven gesloten. Kom dus omgekleed naar de (oefen)wedstrijd of training.

Materiaal
De materiaalruimte en de keeperslockerruimte in het souterrain zijn geopend. Hier bevinden zich ook de gevonden voorwerpen.

Mondkapjesplicht
Indien in een binnenruimte de 1,5 meter niet kan worden gehandhaafd, geldt de verplichting van een mondkapje.

Toeschouwers
Toeschouwers zijn weer toegestaan op sportaccommodaties. Zij dienen zich wel te houden aan de 1,5 meter-regel

Toezichthouders
Er is tijdens openingstijden op ieder moment tenminste 1 toezichthouder/aanspreekpunt aanwezig. Deze is herkenbaar aan een gekleurd hesje.

Toiletten
Toiletten boven blijven gesloten, toiletten in het souterrain (trap af) zijn in gebruik. Denk aan het mondkapje.