Wintereditie ONFIRE Hockeyschool bij MHCZ

13-11-2020  |

Hoe fijn is het om lekker door te hockeyen in de winter en dan ook nog eens buiten! Zeker nu er geen zaalhockey gespeeld wordt.

ONFIRE Hockey Support organiseert in samenwerking met MHCZ een wintereditie van de bekende ONFIRE hockeyschool, startend in januari 2021.

6 Toptrainingen van 1,5 uur waarbij je in kleine groepen veel technieken leert. Zoals je van ons gewend bent en mag verwachten, wordt er fanatiek getraind en is er veel individuele aandacht.

Schrijf je snel in op www.hockeysupport.nl. Er is een 100 procent geld terug garantie als de school onverhoopt niet door kan gaan of als de Corona maatregelen weer aangescherpt worden.