Hockey Toppers

18-5-2020  |
Toppers voor Toppers!

Zondag 7 juni begint weer een nieuwe ronde van de Techniek Academie. De vorige keer hebben we gekozen voor een serie van 4 trainingen. Hierdoor was het voor iedereen laagdrempelig om mee te doen. Dit is ons goed bevallen! Daarom zal deze nieuwe ronde ook bestaan uit 4 trainingen voor 36 euro óf inschrijven voor een enkele les voor 10 euro. Deze trainingen staan onder leiding van Jan Willem Verschuur en andere toptrainers uit onze eigen topjeugd.

Alle jongens en meisjes vanaf de kabouters tot en met D jeugd zijn welkom! Als C jeugd interesse heeft, meldt dit dan even via het contactformulier.

De data zijn:

Zondag 7 juni

Zondag 14 juni

Zondag 21 juni

Zondag 28 juni

Alle trainingen zijn van 9:15-10:15 uur op veld 1

MHCZ Techniek Academie 4 lessen
www.hockey-toppers.com ( ook voor meer informatie!)