VAN EN VOOR ONZE SPONSORS

9-4-2020  | Onze vereniging wordt geraakt door de coronacrisis, zowel sportief, sociaal, maatschappelijk als financieel. Dat geldt ook voor (een deel van) onze sponsors en partners, die soms al vele jaren aan onze club zijn verbonden en ons steunen door dik en dun. Een vereniging ben je met elkaar en ook de sponsors horen bij onze hockeyfamilie. Daar zijn we ze heel dankbaar voor.

Om hen in deze crisistijd te steunen, bieden wij een podium om hun actie, dienst, product of aanbieding extra onder de aandacht te brengen van onze leden en hun familie. Lees deze berichten en maak gebruik van het aanbod! Er komen regelmatig nieuwe berichten bij. Deze worden ook gedeeld via FaceBook en Instagram, zodat je niets hoeft te missen.

Op deze pagina worden alle acties en aanbiedingen verzameld.

#WIJMHCZ
#SAMENSTERK

N.B. Mis je een sponsor of ben je sponsor en heb je de mail niet ontvangen (check spam?), stuur dan een e-mail naar [email protected].

Ook voor oud-sponsors of (ouders van) leden met een eigen bedrijf die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.