Herstart veldtrainingen

4-2-2020  | De veldtrainingen starten gelijk na het laatste weekend (15 & 16 februari) van het zaalseizoen, dus vanaf maandag 17 februari.
Let op voor deze week geldt nog wel een aangepast trainingsschema. In deze week wordt  namelijk de Sweet Lake Hockey Dome weer afgebroken en is veld 2 nog niet beschikbaar. Vanaf zaterdag 22 februari zal veld 2 weer beschikbaar zijn.

Zaalmateriaal inleveren
Op maandag 17 februari  tussen 18:30 -20:00 uur moeten alle door MHCZ uitgeleende zaal materialen (ballentassen, keepers hoezen en - bandjes) aan de zaalteams weer worden ingeleverd. Mocht het zo zijn dat niet alle uitgeleende zaal materialen (bv. incomplete ballentassen) worden ingeleverd dan zal dit worden verrekend met de borg die er is betaald.

In de Voorjaarsvakantie (maandag 24 t/m vrijdag 28 februari) zijn alle trainingen uitgeroosterd. Wil je wel gaan trainen met je team? Stuur dan even een email naar [email protected]  Alle trainingen zullen worden geclusterd i.v.m. het beperkt openhouden van het clubhuis & mhcz terrein.

Vanaf maandag 2 maart geldt het reguliere trainingsschema weer. Let erop dat als je oefenwedstrijden wilt spelen in deze week na de vakantie, dit qua velden op MHCZ vrijwel onmogelijk is om te organiseren.