Samenwerking De Leyens Fitness/Jump One

5-12-2019  | De Leyens Fitness/Jump One en Mixed Hockey Club Zoetermeer (MHCZ) bieden hun leden graag iets extra’s en gaan daarom een unieke samenwerking aan. Beide clubs zijn verheugd elkaars leden een mooi aanbod te kunnen doen.

Wat houdt de samenwerking in?
  1. De zaalhockeyperiode is begonnen en dat betekent dat veel teams minder intensief hockeyen. Om tijdens deze periode lekker in beweging en fit te blijven voor de volgende periode op het veld, kunnen leden van MHCZ met een aantrekkelijke korting gebruik maken van de fitness-faciliteiten bij De Leyens.
  2. Daarnaast biedt De Leyens/Jump One ons gedurende de zaalperiode een GRATIS teamactiviteit aan: Ninja Tag Active. De allerkleinsten mogen GRATIS een keer jumpen op trampolines op 14 januari of 13 februari 2020.
  3. In het voorjaar kunnen de leden van De Leyens gebruik maken van een speciaal kennismakingsaanbod via de kennismakingslessen (4-13 jr) en trimhockey (18+).

Op 5 december hebben alle leden van MHCZ een e-mail ontvangen over deze leuke samenwerking. Hierin staan de details m.b.t. het fitness-abonnement en hoe je gebruik kunt maken van de gratis team-activiteit.

N.B. Ook jeugdleden vanaf 12 jaar kunnen gebruik maken van de fitess-aanbieding. Bij de inschrijving ter plaatse is de aanwezigheid van een ouder gewenst.

Zijn er onduidelijkheden of vragen? Stuur dan een bericht naar [email protected].