Kerstgala Jongste Jeugd

28-11-2019  |

Dinsdag 17 december organiseren MHCZ en Cuisine Bully weer het jaarlijkse Kerstgala voor de Jongste Jeugd (vanaf Coolkids).

Een spetterend feest dat je niet wilt missen.
Na de ontvangst en het afscheid van de ouders, gaan de kinderen aan tafel voor een feestelijke maaltijd. Daarna is er een leuke, interactieve voorstelling. We sluiten natuurlijk weer af met een spetterende Kerstdisco!

De bediening aan tafel wordt verzorgd door een aantal junioren!
Ontvangst 16.30 - 17.00 uur. Ophalen tussen 20.00 en 20.30 uur.

Kosten €12,75 p.p.

Reserveren kan tot 12 december, maar let op VOL = VOL

Login via www.mhcz.nl met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'club' > 'evenementen'. Hier kun je inschrijven en betalen. Als je voor meerdere kinderen reserveert, vermeldt dan de namen bij de opmerkingen.

Of login via de MHCZ-app met het lidnummer van je kind. Na het inloggen ga je naar 'meer' > 'evenementen'. Hier kun je inschrijven en betalen

NB. Zorg ervoor dat je inlogt met het lidnummer/wachtwoord van de deelnemer, alleen dan is de reserveer mogelijkheid zichtbaar. Als je het wachtwoord vergeten bent, kun je dit zelf opvragen via 'inloggegevens vergeten'. Als je het lidnummer van de deelnemer niet meer weet, kun je dit in de email terugvinden van de contributie facturen of in het uiterste geval opvragen via [email protected].

Niet vergeten;

• Trek je leuke gezellige Kerst Kleding aan
  • Briefje met telefoonnummer van een ouder in de zak
  • Geef eventuele dieetwensen van tevoren door via [email protected]