Ledverlichting voor veld 1

13-9-2019  | Na de vervanging en upgrade van het kunstgras op veld 2, 3 en 5 staat de volgende vernieuwing voor de deur. Veld 1 wordt voorzien van nieuwe ledverlichting! De huidige installatie is de oudste die we hebben op het complex en was hoognodig aan vervanging toe. De verlichting wordt dusdanig aangelegd, dat ook het miniveld 's avonds voortaan goed verlicht kan worden.

PLANNING WERKZAAMHEDEN
De werkzaamheden starten op vrijdag 13 september aan de kant van de RandstadRail met het neerhalen van de oude en plaatsen van de nieuwe masten. Hou er rekening mee als je dit weekend op de club bent, dat de bestrating achter het veld (gedeeltelijk) open kan liggen. Voor eenieders veiligheid dan ook het advies om daar in het weekend van 14/15 september niet te komen. Maandag 16 september wordt de verlichting aan de kant van het clubhuis vervangen en is de installatie 's avonds weer operationeel. Dinsdag wordt de bestrating rondom veld 1 hersteld.

VERDUURZAMING
Dit is een mooie volgende stap in de verduurzaming van onze accommodatie. Eerder werd in het clubhuis op diverse plaatsen al ledverlichting aangebracht, zijn er bewegingssensoren voor de verlichting van de kleinere ruimtes en watersensoren in de doucheruimtes.

SCOREBORD VELD 1
Vanwege het besluit van de FIH om wedstrijden voortaan in vier kwarten te verdelen, hebben we het scorebord van veld 1 laten aanpassen. Deze deelt voortaan ook de wedstrijdtijd in vier kwarten.