Derek de Jong deelnemer EK

13-8-2019  | Hoe leuk is dit!!!

Onze eigen Derek, speler van het MHCZ G-Hockeyteam, is één van de twintig hockeyers in de Nederlandse selectie voor het Euro ParaHockey Championship 2019, dat tegelijk met de wedstrijden van het 'reguliere' Euro Championship 2019 plaatsvindt, georganiseerd door de European Hockey Federation (EHF).

De wedstrijden voor het EK ParaHockey worden gehouden bij Royal Victory HC in Antwerpen op maandag 19 en dinsdag 20 augustus. Woensdag 21 augustus zijn de finales op het EK Sportcentrum Wilrijkse Plein.

Dus als je niets te doen hebt, ga dan onze eigen Derek aanmoedigen tijdens het  EK ParaHockey!

Wij wensen Derek heel veel plezier en succes!

Lees hier het artikel wat de Oestgeestercourant afgelopen maandag 12 augustus heeft geplaatst