Oefenwedstrijden 27 augustus

2-7-2022  |
Zaterdag 27 augustus spelen alle junioren (breedte) teams (A t/m D) ter voorbereiding op het nieuwe seizoen een oefenwedstrijd tegen Hockeyclub Berkel & Rodenrijs.

De speeltijden en de locatie (uit of thuis) voor deze oefenwedstrijden staan in de clubapp en op de website.

LET OP
  • Alle teams regelen per wedstrijd zelf 1 scheidsrechter, dit geldt zowel voor uit- als thuisspelende teams.
  • Speel je een drieluik met nog een ander team van MHCZ, neem dan ook een paar witte sokken en een wit shirt mee.
Fijne zomervakantie!