Update: Line-up Kids

20-6-2019  |
Update:
Bedankt voor de grote belangstelling! We weten zeker dat de mannen van Heren 1 jullie allemaal zouden willen meenemen het veld op, maar er hebben zich veel meer kids aangemeld dan de 16 die nodig zijn. Vrijdagochtend is er daarom geloot en hebben alle inschrijvers een mail ontvangen. Wel ingeschreven maar geen mail ontvangen (check spam)? Stuur dan een bericht naar [email protected]
We hopen dat degenen die uitgeloot werden, niet te lang teleurgesteld zullen zijn en gezellig naar Zeist komen om Heren 1 naar de overwinning te juichen.

Inmiddels is duidelijk dat Heren 1 van Alphen de tegenstander wordt. Dit betekent dus dat de inzet van de line-up kids definitief doorgaat.

* Oorspronkelijk bericht *

Voor de finale van de Silver Cup 2019, die Heren 1 zondag a.s. speelt op Schaerweijde (Zeist) zijn we op zoek naar 16 meiden/jongens uit de E&D-teams die het geweldig lijkt om met onze spelers het veld op te lopen voor de line-up voorafgaand aan de wedstrijd.

Planning
De wedstrijd begint zondag 23 juni om 14:45 uur. We vragen de line-up kids om zich 30 minuten van tevoren te melden in/bij het clubhuis van Schaerweijde. Line-up kids moeten hun officiële MHCZ-clubtenue aan. Scheenbeschermers, bitje en stick zijn niet nodig.
Kijk voor overige praktische informatie over deze finale bij nieuwsbericht op de website/clubapp.

Aanmelden line-up kids
Vanavond tussen 20:00 en 22:00 uur kun je je aanmelden als line-up kid door in te loggen via de clubapp of de website. Daarvoor ga je naar 'evenementen' > Line-up Kids
Let op: de inschrijfmogelijkheid is alleen beschikbaar/zichtbaar via de inlog van leden/spelers in een E of D-team. Bij voldoende aanmeldingen, sluit om 22:00 uur de aanmeldmogelijkheid en wordt er geloot, indien er meer dan 16 gegadigden zijn. Anders blijft de inschrijfmogelijkheid open staan tot er voldoende aanmeldingen zijn.
Je ontvangt vrijdag 21 juni een mail met bericht of je mee kan als één van de line-up kids.

Er is 1 voorbehoud
De tegenstander van MHCZ-Heren 1 is nog niet bekend, want de halve finale die de andere finalist voortbrengt, staat gepland voor vanavond. De tegenstander moet ermee instemmen dat er line-up kids meelopen. Van de beide teams die vanavond de halve finale spelen, weten we van Alphen-H1 dat ze akkoord zijn, maar Oss-H1 heeft nog niet gereageerd. Als Oss-H1 de halve finale wint en geen line-up kids wenst, dan gaat het helaas niet door. Dat zou heel jammer zijn, maar we hopen dat je dan in ieder geval Heren 1 komt supporten in je clubtenue!