Inleveren (keepers) materialen

18-6-2019  |

Beste spelers, ouders, keepers en trainers van MHCZ,

Ook dit jaar nemen we aan het einde van het seizoen al het clubmateriaal in, zodat we kunnen zien wat vervangen/veranderd etc. moet worden.

Dit doen we op:

• vrijdag 28 juni van 18:00-20:00 uur en
  • zaterdag 29 juni van 10:00-12:00 uur

Keepersmateriaal

Al het keepersmateriaal dient te worden ingeleverd. Ook het materiaal dat in de lockers ligt. Zorg ervoor dat cornermaskers en andere persoonlijke bezittingen uit de tassen zijn gehaald.

Trainingsmateriaal

Alle ballen, hesjes, tassen, loopladders etc. (ook wat in de lockers ligt) moeten worden ingeleverd. Graag even tellen voor het inleveren. De hesjes dienen gewassen te worden ingeleverd.

Inmiddels hebben de selectieteams hun trainingsspullen voor volgend seizoen al gekregen, deze hoeven uiteraard niet te worden ingeleverd.

Wij rekenen op jullie hulp, zodat straks iedereen voor het nieuwe seizoen weer de juiste spullen krijgt/heeft. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn deze dagen, meld dit aan de materiaalcommissie op onderstaand emailadres!

Met sportieve groet,

de materiaalcommissie