INFO FINALE SILVER CUP H1

21-6-2019  | Zondag 23 juni aanstaande speelt ons Heren 1 de finale van de Silver Cup! De wedstrijd begint om 14.45 uur en wordt gespeeld op neutraal terrein, namelijk in De Kuil op het complex van Schaerweijde in Zeist.

De tegenstander is Alphen H1, die op overtuigende wijze (0-3) de heren van Oss versloegen tijdens de halve finale. Net als bij MHCZ, leeft het bekerhockey enorm bij/in Alphen. We kunnen dus uitkijken naar een bijzonder en sfeervol sluitstuk van de Silver Cup.

Voor het oranje-groen-legioen 🧡💚 dat zich opmaakt voor de finale, hierbij ter voorbereiding op een legendarische middag bekerhockey alle praktische informatie op een rij. Let op: komen is meemaken! Deze keer geen live-uitzending op Hockey.nl.

De line-up kids zijn geregeld, zie het bericht daarover op de website/clubapp.

Niet vergeten: ratels, trommels, handklappers, toeters & bellen, vlaggen, liedjes, spandoeken, alles wat groen en oranje is en uiteraard de énige echte MHCZ-clubsjaal!
Maar let op: vuurwerk is niet toegestaan (lees hierna meer).

Veel plezier allemaal bij de Finale van de Silver Cup!

Schaerweijde
Hein Bottingalaan 1, Zeist

Tijden
12.30 uur Finale Dames: AMVJ D1 - EHV D1
14.45 uur Finale Heren: MHCZ H1 - Alphen H1 / Oss H1

Supportersbus
Wil je meerijden in de supportersbus? Meld je dan bij Heren 1. Dat kan via hun FaceBook/Insta of persoonlijk.

Vuurwerk
In het streven om tot vuurwerkvrije verenigingen te komen is het op last van de KNHB verboden om vuurwerk, flares, fakkels, bengaals vuur én rookpotten af te steken op en rond het complex van Schaerweijde. Overtreding van deze regel kan consequenties hebben voor de teams. De officials kunnen de wedstrijd stilleggen en/of staken.

Eten en drinken
Het clubhuis van Schaerweijde is geopend. Je kunt alleen betalen met PIN. Het is niet toegestaan alcoholhoudende dranken mee te nemen naar het complex van Schaerweijde.

Samen kleuren we Schaerweijde Oranje 🧡 en Groen💚! Laten we er een enorm gezellig en sportief feest van maken!
Tot zondag in Zeist!