Versterking seniorenteams

22-5-2019  |
Wil jij hockeyen in een MHCZ seniorenteam? Hartstikke leuk! Er zijn verschillende teams die spelers/speelsters en of keepers zoeken (zoals onze kampioenen veterinnen B, zie foto) en misschien is dat wel precies het team dat bij jou past! Hieronder vind je daar een lijstje van.

• Keeper voor Heren 4 (leeftijd 20-35 jaar)
  • Speler(s) voor Heren Jong (leeftijd 17-25 jaar)
  • Keeper voor Heren Jong (leeftijd 17-20 jaar)
  • Keeper voor Dames 3 (leeftijd 20-30 jaar)
  • Speler(s) voor Dames Jong (leeftijd 17-25 jaar)
  • Keeper voor Dames Jong (leeftijd 17-25 jaar)
  • Speler voor Dames Veterinnen B (leeftijd 30-50 jaar)

Mocht je een team gevonden hebben waarvan je denkt dat het iets voor je is, neem dan contact op om nader kennis te maken en misschien een keertje mee te trainen. Geef in je mail duidelijk aan hoe oud je bent, wat je hockeyervaring is en wat eventueel je positie is. En vertel wat over jezelf, altijd leuk!

Vragen en aanmelden voor een kennismakingstraining kan via [email protected]