MHCZ Clubsjaal

3-12-2020  | Na diverse verzoeken uit Madrid en de Noordpool is het weer (tijdelijk) mogelijk om de MHCZ Clubsjaal online te bestellen.

Om te laten zien dat je trots bent op jouw cluppie, om als supporter clubgenoten mee toe te juichen (zodra dat weer mag) of gewoon voor een warme nek. Voor €10 heb jij er ook één. Een paar euro per sjaal gaat naar de clubkas, alle beetjes helpen!

De MHCZ-Clubsjaal is snel en eenvoudig online te bestellen via de website (inloggen) en MHCZ-clubapp, onder het kopje 'Evenementen'. Plaats uiterlijk 15 december je bestelling en kom je sjaal(s) op 17 december 's avonds ophalen op de club.  Wil je er meerdere, dan kun je dat aangeven bij 'introducées.
Heb je de sjaal eerder nodig? Vermeld dat dan in het opmerkingenveld.

Wacht niet en plaats je bestelling! Dan kunnen we, als de omstandigheden het weer toelaten, bij alle mooie en feestelijke gelegenheden eensgezind met onze Clubsjaal zwaaien!