Speciale Jong Seniorenavond!

8-11-2018  |

Op vrijdag 7 december organiseren wij; de senioren- & junioren commissie, een speciale bijeenkomst voor aanstormende Jong Senioren.

Het seizoen is nog in volle gang maar we willen nu alvast met jullie kijken naar het volgende jaar. Veel junioren maken de overstap naar de senioren uiteindelijk niet en dat is ontzettend jammer omdat de beste tijd nog moet komen. Het combineren van hockey en studie is lastig en dat begrijpen wij als vereniging maar al te goed. We willen het daarom voor jullie een stuk aantrekkelijker gaan maken om van de junioren naar de senioren over te stappen. We hebben de handen ineengeslagen en zijn tot een aantal plannen gekomen voor het volgende seizoen en die zouden wij graag tijdens een speciale Jong Seniorenavond aan jullie willen presenteren.

Dus kom naar het clubhuis want dan zullen wij jullie onze plannen laten zien. Maar we zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar wat jullie willen volgend seizoen. Misschien heb je zelf ook al ideeën of voorstellen voor het komende jaar. Laat het ons op 7 december weten!

Tot 7 december, 20.00 uur!

Met sportieve groet,

Seniorencommissie & Juniorencommissie