MHCZ PREPWEEK

28-6-2018  |
De inschrijving = verlengd!

DOE JE OOK MEE?
De MHCZ PrepWeek vindt plaats op 22, 23 en 24 augustus 2018

Ochtendprogramma 09.00-12.00 uur
Middagprogramma  13.00-16.00 uur

•   Jongste Jeugd t/m 2e jaars E* : 3 ochtenden op wo.22/do.23/vr.24 augustus
•   Junioren D t/m A* :                    3 middagen op wo.22/do.23/vr.24 augustus
*Voor alle 1e selectieteams én 2e teams (muv JB2 en JA2) geldt een eigen voorbereidingsprogramma.

Coaches van deze teams informeren selectiespelers over het programma in de prep-week voor selectieteams.

De MHCZ PrepWeek wordt in samenwerking met onze hockeypartner Movella georganiseerd. Tijdens de trainingen wordt gewerkt aan techniek en worden er  partijvormen gespeeld. Er is geen lunch inbegrepen, maar er kunnen uiteraard lekkere broodjes etc. besteld worden in het Clubhuis.

KOSTEN
We vragen de deelnemers een kleine bijdrage in de kosten van €15 p.p. voor drie ochtenden of drie middagen. We hopen dat dit geen belemmering is om, net als vorig jaar, massaal aan te melden en mee te doen.

AANMELDEN VÓÓR 21 AUGUSTUS ( =VERLENGD!)
In verband met de voorbereidingen en de aanstaande vakantieperiode, verzoeken we om uw kind aan te melden voor vrijdag VOOR 21 AUGUSTUS a.s.(was 13 juli)

Voor meer informatie kunt u terecht bij Movella: mailto:[email protected]

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN FIJNE ZOMER!