Zaalscheidsrechters bedankt!

19-2-2018  | Nu het zaalseizoen weer afgelopen is, willen we alle fluiters heel erg bedanken voor hun inzet tijdens het zaalseizoen. Mede dankzij jullie hebben onze teams kunnen spelen. Super !

We hebben ook een vraag aan je…..zou je ook op het veld willen fluiten? Zoals bekend, is het elke zaterdag een gezellige drukte op onze club – gemiddeld zijn er elke zaterdag zo’n 40 junioren veldwedstrijden. En op al deze wedstrijden horen natuurlijk 2 scheidsrechters te staan. Hoewel de club beschikt over een flink aantal prima fluiters, komen we toch elk weekend scheidsen te kort. Het wordt steeds lastiger om alle wedstrijden van (goede) fluiters te voorzien. Kun jij ons uit de brand helpen?

Wat houdt het precies in?
  • Je hebt tijd en zin om af en toe een veldwedstrijd op zaterdag te fluiten (we houden natuurlijk rekening met de eventuele speeltijd van zoon/dochter)
  • Je bent in het bezit van uw KNHB-kaart als "club-scheidsrechter” (hoger mag natuurlijk ook)
  • Je hebt nog geen KNHB-kaart als "club-scheidsrechter” maar hebt de smaak te pakken en wil je aanmelden voor de online cursus van de KNHB

Als je ons wilt helpen, neem dan contact met mij op.
Alvast bedankt!

Ronald van Hal