Captain(s) gezocht voor Samenloop

15-2-2019  |
Op 22 en 23 juni 2019 is de derde editie van SamenLoop voor Hoop Zoetermeer op het terrein van onze buren, Atletiekvereniging Ilion. Dit evenement is voor iedereen die iets tegen kanker wil doen. Gedurende een 24-uurs wandelestafette wordt met lotgenoten stilgestaan bij de ziekte én wordt het leven gevierd.

De realiteit is dat 1 op de 3 Nederlanders ooit kanker krijgt. Als je dit relateert aan het aantal leden van onze vereniging, begrijp je direct dat er onder ons velen moeten zijn die ooit op één of andere manier met deze ziekte te maken krijgen.

Hoe mooi zou het zijn, als wij als MHCZ met elkaar meedoen aan de Samenloop voor Hoop. Om (ex)kankerpatiënten een hart onder de riem te steken, om leden die een dierbare zijn verloren te troosten, om overledenen te herdenken. Maar vooral ook om samen het leven te vieren met veel muziek, dans en gezelligheid voor lopers en bezoekers. Met ieder uur een ander hockeyteam dat loopt (met of zonder ouders), dat zou toch moeten lukken?

Om dit mogelijk te maken en te coördineren, hebben we één of meerdere Samenloop-captains nodig die hiermee aan de slag gaan. Wil je je hiervoor inzetten? Neem dan contact op met Bella Overgoor via [email protected].

Meer over SamenLoop voor Hoop Zoetermeer op samenloopvoorhoop.nl/zoetermeer en op Facebook of kijk onderstaand filmpje voor een impressie: