Lidmaatschap opzeggen

3-4-2024  |
Wil je volgend seizoen niet meer hockeyen? Zeg dan tijdig je lidmaatschap op om te voorkomen dat je opnieuw wordt ingedeeld in een team en daarmee voor volgend seizoen contributie verschuldigd bent.

Wij vinden het ontzettend jammer als je je lidmaatschap na dit seizoen niet wil voortzetten. Het is nooit leuk om een lid te zien vertrekken.
Graag vernemen we dan ook via het opzegformulier wat de reden is, mogelijk levert dit zinvolle informatie op waar we als vereniging iets mee kunnen.

Twijfel je of je wil blijven hockeyen of dat er voor jou een passend team/aanbod is? Neem dan contact op met jouw hockeycommissie en leg uit waar de twijfel zit. Grote kans dat ze nog iets voor je kunnen betekenen.

Mail naar:

Officieel opzeggen
Een opzegging moet vóór 15 mei worden gedaan, dus uiterlijk 14 mei. Een opzegging is uitsluitend geldig als het opzegformulier van de ledenadministratie is ingevuld. Je ontvangt een kopie van het ingevulde formulier op het e-mailadres dat je opgeeft. Bewaar deze kopie goed. Het geldt namelijk als bewijs dat je het formulier hebt ingevuld en er staat een datum op.

Coaches, trainers, lijncoördinatoren en commissies zijn natuurlijk graag op de hoogte van je plannen, maar je kunt via/bij hen nooit officieel opzeggen. Ook als je op een inventarisatieformulier aangeeft dat je gaat stoppen met hockeyen, geldt dit niet als opzegging. Je moet altijd het opzegformulier invullen.

Voor het volledige opzegreglement, zoals gepresenteerd en goedgekeurd door de ALV verwijzen we naar de pagina Beleidsstukken en Reglementen. Wij raden je aan dit reglement te lezen vóórdat je een opzegging verstuurd. Er zijn namelijk uitzonderingen.

Een opzegging wordt altijd per e-mail bevestigd door de ledenadministratie en is dan definitief. Zolang je nog geen bevestiging hebt ontvangen, betekent het dat deze nog niet is verwerkt. Houd je mailbox in de gaten en stuur een herinnering naar de ledenadministratie als je de bevestiging niet binnen één week hebt ontvangen.