GoalieWorks by Pirmin Blaak

KEEPERSSCHOOL GOALIEWORKS VERZORGT TRAININGEN BIJ MHC ZOETERMEER

Onze keepersscholen vormen de kern van al onze activiteiten. Het doel van onze keepersscholen is om de ontwikkeling van elke deelnemende keeper maximaal te ondersteunen. Dit doen we door op een gestructureerde en planmatige manier te werken aan alle aspecten die voor een keeper van belang zijn. Er wordt veel aandacht besteed aan techniek, gecombineerd met oefeningen die wedstrijdsituaties nabootsen. Daarnaast besteden we ook veel aandacht aan loop- en krachttraining en aan de mentale aspecten van het keepen.

Al onze trainingen zijn samengesteld door Simon Zijp. Simon is onder andere de vaste keeperstrainer van Pirmin Blaak en Jaap Stockmann en is, samen met Bart van Gaalen, verantwoordelijk voor de keeperstraining van de Oranje- en Jong Oranje keepers en keepsters. Alle trainers die bij GoalieWorks werken zijn door onszelf opgeleid en worden wekelijks tijdens de trainingen nog verder gecoacht door de hoofdtrainers ter plaatse.

Onze keepersscholen zijn toegankelijk voor iedere keeper of keepster die zichzelf verder wil verbeteren. Ze kunnen zichzelf bij ons aanmelden of aan hun club vragen om dit te doen. Wij verwachten van alle keepers die naar één van onze keepersscholen komen dat ze graag willen leren en gemotiveerd naar de training komen. Onze trainers streven de GoalieWorks gedachte na om het maximale uit iedere individuele keeper te halen en we hebben de afgelopen jaren kunnen vaststellen dat we hier zeer succesvol in zijn.

Halverwege ons eerste seizoen in Rotterdam kwam Zoetermeer met de vraag of wij ook in hun regio een keepersschool zouden willen starten. Aangezien er in de regio Den Haag/Delft veel gehockeyd wordt, hadden wij hier wel oren naar en inmiddels trainen we daar sinds 2012 iedere maandag meer dan 50 keepers uit de regio Haaglanden.

T:  06-40523931