Vrienden van MHCZ

Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van MHCZ in 2018, heeft het ‘donateurschap’ van de vereniging een nieuw gezicht en invulling gekregen. "Vrienden van MHCZ” is bedoeld voor iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt.

Doelen "Vrienden van MHCZ”
  • Meer verbinding met de vereniging. Voor leden, oud-leden, vrijwilligers en iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt.
  • Een netwerk bieden en elkaar één keer per seizoen ontmoeten.
  • De vereniging steunen door zaken te financieren die niet vanuit de gewone exploitatie betaald kunnen worden.
  • In overleg met het verenigingsbestuur besluiten waar de financiële steun voor wordt gebruikt, bijvoorbeeld de aanschaf van parasols of tribunes.

Hoe kun je daarbij helpen?
Wij vragen een jaarlijkse bijdrage van €50,- (meer mag natuurlijk ook) die door middel van een incassomachtiging jaarlijks aan het begin van het hockeyseizoen geïnd wordt.
Er is een aantal Vrienden nodig voor de commissie "Vrienden van MHCZ”.

Wat krijg je daarvoor terug?
  • Eenmaal per jaar een gezellige avond of middag in het clubhuis met een hapje en een drankje.
  • Je ontvangt de nieuwsbrieven van de vereniging zodat je op de hoogte blijft van het reilen en zeilen van de club.
  • Op een poster in het clubhuis worden de namen vermeld van de Vrienden van MHCZ. Deze wordt twee keer per seizoen bijgewerkt.

Word ook Vriend!
Aanmelden gaat online via deze website. Bij ’keuze inschrijving’ kies je voor ‘Vriend van MHCZ’.